Eldan Friedmam
  • עמוד ראשי
  • על המורה
  • על השיטה
  • סגנונות בית הספר
    • קונג פו
    • טאי צ'י צ'ואן
    • בא גואה זאנג
    • ניי גונג וצ'י גונג
  • מערכת שעות
  • על תקשור וערבי תקשור
  • קצת על גישתי
    • על למידה נאותה
    • מתכונת השיעורים אצלנו
    • ?מה הוא מורה טוב
    • מה הוא תלמיד טוב
    • מה הוא תלמיד מתקדם
    • ההבדל בין אומנות ללחימה
    • האלכימיה של האימון
  • Master Su dong chen - DVD
  • גלריה
  • צור קשר
  • שירים
    • הילד הפנימי
  • הגות
    • אמון
  • תקשורים
    • כיצד עובדים עם תקשור?
    • הסבר תפעולי על המימד החמישי
    • הגות - מדיטציה
    • על טבע הפחד
    • על אמת
    • סוגי אינטואיציות
אתה מביט במראה ואינך מזהה.

מי הוא זה, העומד מול זה?

האם זה היום, או אתמול שנשחק?

האם זה משחק, של עתיד במרחק?

היכן האני, שהייתי?

מי הוא זה, ששואל, כאשר בהיתי.

פנים מוזרות, מתחלפות להן במראה,

עיניים בתוך עיניים מביטות ביראה.

ההווה זז, אני משתנה.

או שמא ההווה משתנה ואני, בלתי משתנה.

מה השתנה בי?

תפיסותי? ראיית עולמי?

או שמא זה הילד שבתוכי, שהוא חלדי האמיתי?

אינני באמת שואל, פשוט משתומם,

כאותו אדם קדמון, המביט בפעם הראשונה בכוכב נופל והוא דומם.

מתבונן ומקשיב לקול הפנימי,

זה שהילד ידע ומלמד אותי.

פעם הייתי אני,

היום אין אני,

יש רק אותי.

Powered by Create your own unique website with customizable templates.
  • עמוד ראשי
  • על המורה
  • על השיטה
  • סגנונות בית הספר
    • קונג פו
    • טאי צ'י צ'ואן
    • בא גואה זאנג
    • ניי גונג וצ'י גונג
  • מערכת שעות
  • על תקשור וערבי תקשור
  • קצת על גישתי
    • על למידה נאותה
    • מתכונת השיעורים אצלנו
    • ?מה הוא מורה טוב
    • מה הוא תלמיד טוב
    • מה הוא תלמיד מתקדם
    • ההבדל בין אומנות ללחימה
    • האלכימיה של האימון
  • Master Su dong chen - DVD
  • גלריה
  • צור קשר
  • שירים
    • הילד הפנימי
  • הגות
    • אמון
  • תקשורים
    • כיצד עובדים עם תקשור?
    • הסבר תפעולי על המימד החמישי
    • הגות - מדיטציה
    • על טבע הפחד
    • על אמת
    • סוגי אינטואיציות