הסבר תפעולי על יצירת מציאות ופענוח שפת הרגש במימד החמישי.
תקשור מאת משען 1.10.20
את כן חווה את המימד החמישי, פשוט אינך מתרגמת את המראות והזמנים לכדי הוויה ממשית שתוכלי להבין או להסביר אותה לעצמך.
את חווה זמן בממשות אחרת, מבחינתך את צפה בדימיונות, בפנטזיות, על שכן אינך רואה את הקישור בין מה שאת רואה לבין חייך, הממשים, הפיזים, ומכאן שנדמה עליך כי את חווה הלוצינציות או חלומות שווא.
אלא, שהממשק החיבורי, בין מה שקרוי הרגשת הקשר בתוך המימד החמישי, היכולת לתרגם את המראות, את החזיונות, את ההרגשות לכדי ממשות הם אלו שדורשים תרגול נונסטופ.
כלומר נניח שאדם מסויים, מיושב בתוך מימד זה, ומתמקד בתודעתו במדיטציה מודרכת, והוא חווה מראות שאינם יכול להסביר, תמונות רנדומליות אשר הולכות ומציפות את דעתו, את הרגשתו ושוב ושוב הוא מוצף, בהרגשות לא ברורות, לא מוסברות, אך הוא עדיין רואה דבר מה, קוד הפענוח על פי הנשמה לאותם מראות קיים ומתקיים, אותו קוד דורש הסבר, דורש גם הוא פענוח, כלומר הקוד מחכה ומחפש אחר דרכים אלטרנטיביות, כדי להיפתח ולהפוך את הידע המתקיים במימד החמישי לנגיש, למוסבר, לאפשרי.
ומה פותח ומפתח קוד זה? על פי יכולת מתפתחת את תשאלי, היכולת להסביר לעצמך, כי מה שנקרא הרגשה סתומה, או לא ברורה, או לא מובנת, הנה בבחינת הרגשה המבקשת להתגלות, דרך המראות, דרך הרמזים, דרך החזיונות.
יותר ויותר ככול שתרגום רגשי, אינטואיטיבי, יהפוך להיות ההסבר הקביל עליך, כך תרגישי יותר ויותר כי המימד החמישי נעשה נהיר וברור וקל לקריאה.
ההסברים השכלתניים, כי מה שאת רואה הינו תרגום ישיר של מציאות הלוצנטיבית, אשלייתית, אשר דרכיה אינן קשורות לדרך ההתהלכות על פני כדור ארץ, הינה בבחינת טעות.
כלומר הממשק השכלי מנסה בכל כוחו, מייד, לתת תרגום מיידי למה שהוא רואה, וכיצד להבין להתמצא במה שהוא רואה.
ומכאן הכשל והקצר בהבנה.
כלומר הסבלנות, בפיתוח אינטואיציה ממשקית, קוראת נתונים, מבינה על דרך הרגש, מתרגמת על דרך הרגש, הינה חשובה להפליא.
ומכאן שהסבלנות לאיכות התרגום, באותה עמידה, שגם את תרגום התקשורים הסבוכים ביותר, המסובכים ביותר, המורכבים ביותר, יש להבין על דרך הרגש ולא על דרך השכל, לוקח זמן.
מעבר לכך, לאחר שהתרגום הרגשי נעשה, מנצה ההבנה הגבוהה, באשר לתפעול וליכולת להביא את הממשק של המימד החמישי, לכדי פעולה על פני כדור ארץ.
כלומר ההבנה הגבוהה, מביאה את האינטואיציה הרגשית, לכלל שכלול ועידון וזיקוק וזיכוך, ומכאן שההרגשה נוכחת ונעשית נינוחה ופשוטה וקלה להבנה וליישום.
כלומר דרכיה של ההרגשה החדשה, דרכי ההבנה של ההרגשה החדשה, הם אינטואיטיביים רגשיים, ולבסוף מופיעה ומנצה ההבנה הגבוהה , היכן את ממוקדת, היכן את נמצאת, ומה את מבקשת להפעיל דרך הרגשה זו.
הכלים על פני כדור הארץ, כגון עבודה חדשה, מציאת בן זוג מושלם, וכדומה וכדומה, הם אחרוני התפעול ולא הראשונים כפי שנהוג לעשות על פני כדור ארץ, כאשר מציבים מטרות.
כלומר אדם המבקש עבודה חדשה, צריך להיכנס אל תוך הרגשה חדשה, צריך להרגיש כיצד מרגישה הרגשה חדשה, מה התמונות העולות מתוך אותה הרגשה, מבשרות ואיכות הביצוע לאחר וכאשר ההרגשה תובן ואז יווצרו הכלים הנאותים, כדי לזמן את הסיטואציות אותן מבקש האדם לעצמו כגון עבודה נדרשת, או בן זוג מפותח, יעיל, שמח בחלקו, צנוע וכדומה.
על שכן, בעבודתך בשלב נוכחי זה, היי מתבשמת על המראות, על החזיונות, ועל ההרגשות הזרות, העולות וצפות.
בבחינת התת מודע מבשר לך כי את נמצאת בקרקעית של קרחון, אשר מבקש לעלות עוד ועוד חלקיקים מתוך עצמו כלפי מעלה, אל פני השטח וכול חלקיק של הקרחון שעולה, הינו בבחינת רמז או סוד, העומד ומתגלה יותר ויותר, עד אשר כל הקרחון כולו, או חלקים גדולים מהקרחון, צפים ויוצרים תמונה שלמה, בפאזל המשלים את עצמו יותר ויותר.
הסבלנות, האמון כי התהליך לוקח זמן התרגלות, לתרגם שפה אינטואיטיבית רגשית, לכדי מראות, מחזות והרגשה והבנה גבוהה, הינם בבחינת הזמן ואיכות התרגול, אשר נקבעים יותר ויותר מי המצליח לדלות מתוך תת המודע, אל תוך המימד החמישי ולהבזיק לתוכו הבנות גבוהות, ויכולת יישום, הינם הדרך התפעולית הקלה ביותר , המהירה ביותר והמומלצת על פי דרכינו ודעתנו.
שימי לבך כי משחקי מחשב מורכבים, וחדשניים, אשר מובנים לילדים בצורה אינטואיטיבית, ומהירה יחסית ודרך תפעולם, אינם סתגלניים לאנשים מבוגרים או זקנים, בעת דור זה.
כלומר דרך המחשבה של הדור הישן, איננה מסוגלת לקבל את ריבוי הנתונים, את הצפת המידע, הסימולטנית, הבו זמנית, של כה הרבה מרכיבים המשחקים במשחק וידאו בו זמנית.
יחד עם זאת, הילד סתגלן, פתוח, איננו חוקר את כל הפרטים, כי אם מקבל את התמונה כשלמה ומשחק עם הפרטים עד אשר התמונה השלמה, הולכת ונרקמת בראשו, כיצד המשחק מפעיל את עצמו, מתפעל את עצמו.
הוא מתנסה, הוא חווה, ומכאן שיכולתו הולכת ומתפתחת, הוא איננו דש בהוראות המשחק, יתר על המידה, איננו מנסה ללמוד את כל הקוים, המקבילים, קווי המתאר, קווי המתווה של המשחק, לפני שהוא ניגש להפעלת המשחק.
הוא קודם כל משחק, רק לאחר מכן הוא לומד את טבע המשחק.
כלומר ההתנסות והחוויה הם בבחינת הלמידה הנרכשת, והדרך המומלצת.
היי ברוכה , משען כאן.
תקשור מאת משען 1.10.20
את כן חווה את המימד החמישי, פשוט אינך מתרגמת את המראות והזמנים לכדי הוויה ממשית שתוכלי להבין או להסביר אותה לעצמך.
את חווה זמן בממשות אחרת, מבחינתך את צפה בדימיונות, בפנטזיות, על שכן אינך רואה את הקישור בין מה שאת רואה לבין חייך, הממשים, הפיזים, ומכאן שנדמה עליך כי את חווה הלוצינציות או חלומות שווא.
אלא, שהממשק החיבורי, בין מה שקרוי הרגשת הקשר בתוך המימד החמישי, היכולת לתרגם את המראות, את החזיונות, את ההרגשות לכדי ממשות הם אלו שדורשים תרגול נונסטופ.
כלומר נניח שאדם מסויים, מיושב בתוך מימד זה, ומתמקד בתודעתו במדיטציה מודרכת, והוא חווה מראות שאינם יכול להסביר, תמונות רנדומליות אשר הולכות ומציפות את דעתו, את הרגשתו ושוב ושוב הוא מוצף, בהרגשות לא ברורות, לא מוסברות, אך הוא עדיין רואה דבר מה, קוד הפענוח על פי הנשמה לאותם מראות קיים ומתקיים, אותו קוד דורש הסבר, דורש גם הוא פענוח, כלומר הקוד מחכה ומחפש אחר דרכים אלטרנטיביות, כדי להיפתח ולהפוך את הידע המתקיים במימד החמישי לנגיש, למוסבר, לאפשרי.
ומה פותח ומפתח קוד זה? על פי יכולת מתפתחת את תשאלי, היכולת להסביר לעצמך, כי מה שנקרא הרגשה סתומה, או לא ברורה, או לא מובנת, הנה בבחינת הרגשה המבקשת להתגלות, דרך המראות, דרך הרמזים, דרך החזיונות.
יותר ויותר ככול שתרגום רגשי, אינטואיטיבי, יהפוך להיות ההסבר הקביל עליך, כך תרגישי יותר ויותר כי המימד החמישי נעשה נהיר וברור וקל לקריאה.
ההסברים השכלתניים, כי מה שאת רואה הינו תרגום ישיר של מציאות הלוצנטיבית, אשלייתית, אשר דרכיה אינן קשורות לדרך ההתהלכות על פני כדור ארץ, הינה בבחינת טעות.
כלומר הממשק השכלי מנסה בכל כוחו, מייד, לתת תרגום מיידי למה שהוא רואה, וכיצד להבין להתמצא במה שהוא רואה.
ומכאן הכשל והקצר בהבנה.
כלומר הסבלנות, בפיתוח אינטואיציה ממשקית, קוראת נתונים, מבינה על דרך הרגש, מתרגמת על דרך הרגש, הינה חשובה להפליא.
ומכאן שהסבלנות לאיכות התרגום, באותה עמידה, שגם את תרגום התקשורים הסבוכים ביותר, המסובכים ביותר, המורכבים ביותר, יש להבין על דרך הרגש ולא על דרך השכל, לוקח זמן.
מעבר לכך, לאחר שהתרגום הרגשי נעשה, מנצה ההבנה הגבוהה, באשר לתפעול וליכולת להביא את הממשק של המימד החמישי, לכדי פעולה על פני כדור ארץ.
כלומר ההבנה הגבוהה, מביאה את האינטואיציה הרגשית, לכלל שכלול ועידון וזיקוק וזיכוך, ומכאן שההרגשה נוכחת ונעשית נינוחה ופשוטה וקלה להבנה וליישום.
כלומר דרכיה של ההרגשה החדשה, דרכי ההבנה של ההרגשה החדשה, הם אינטואיטיביים רגשיים, ולבסוף מופיעה ומנצה ההבנה הגבוהה , היכן את ממוקדת, היכן את נמצאת, ומה את מבקשת להפעיל דרך הרגשה זו.
הכלים על פני כדור הארץ, כגון עבודה חדשה, מציאת בן זוג מושלם, וכדומה וכדומה, הם אחרוני התפעול ולא הראשונים כפי שנהוג לעשות על פני כדור ארץ, כאשר מציבים מטרות.
כלומר אדם המבקש עבודה חדשה, צריך להיכנס אל תוך הרגשה חדשה, צריך להרגיש כיצד מרגישה הרגשה חדשה, מה התמונות העולות מתוך אותה הרגשה, מבשרות ואיכות הביצוע לאחר וכאשר ההרגשה תובן ואז יווצרו הכלים הנאותים, כדי לזמן את הסיטואציות אותן מבקש האדם לעצמו כגון עבודה נדרשת, או בן זוג מפותח, יעיל, שמח בחלקו, צנוע וכדומה.
על שכן, בעבודתך בשלב נוכחי זה, היי מתבשמת על המראות, על החזיונות, ועל ההרגשות הזרות, העולות וצפות.
בבחינת התת מודע מבשר לך כי את נמצאת בקרקעית של קרחון, אשר מבקש לעלות עוד ועוד חלקיקים מתוך עצמו כלפי מעלה, אל פני השטח וכול חלקיק של הקרחון שעולה, הינו בבחינת רמז או סוד, העומד ומתגלה יותר ויותר, עד אשר כל הקרחון כולו, או חלקים גדולים מהקרחון, צפים ויוצרים תמונה שלמה, בפאזל המשלים את עצמו יותר ויותר.
הסבלנות, האמון כי התהליך לוקח זמן התרגלות, לתרגם שפה אינטואיטיבית רגשית, לכדי מראות, מחזות והרגשה והבנה גבוהה, הינם בבחינת הזמן ואיכות התרגול, אשר נקבעים יותר ויותר מי המצליח לדלות מתוך תת המודע, אל תוך המימד החמישי ולהבזיק לתוכו הבנות גבוהות, ויכולת יישום, הינם הדרך התפעולית הקלה ביותר , המהירה ביותר והמומלצת על פי דרכינו ודעתנו.
שימי לבך כי משחקי מחשב מורכבים, וחדשניים, אשר מובנים לילדים בצורה אינטואיטיבית, ומהירה יחסית ודרך תפעולם, אינם סתגלניים לאנשים מבוגרים או זקנים, בעת דור זה.
כלומר דרך המחשבה של הדור הישן, איננה מסוגלת לקבל את ריבוי הנתונים, את הצפת המידע, הסימולטנית, הבו זמנית, של כה הרבה מרכיבים המשחקים במשחק וידאו בו זמנית.
יחד עם זאת, הילד סתגלן, פתוח, איננו חוקר את כל הפרטים, כי אם מקבל את התמונה כשלמה ומשחק עם הפרטים עד אשר התמונה השלמה, הולכת ונרקמת בראשו, כיצד המשחק מפעיל את עצמו, מתפעל את עצמו.
הוא מתנסה, הוא חווה, ומכאן שיכולתו הולכת ומתפתחת, הוא איננו דש בהוראות המשחק, יתר על המידה, איננו מנסה ללמוד את כל הקוים, המקבילים, קווי המתאר, קווי המתווה של המשחק, לפני שהוא ניגש להפעלת המשחק.
הוא קודם כל משחק, רק לאחר מכן הוא לומד את טבע המשחק.
כלומר ההתנסות והחוויה הם בבחינת הלמידה הנרכשת, והדרך המומלצת.
היי ברוכה , משען כאן.